Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 25 april 2015

Boklyckan lottar ut böcker!

Hej alla! Jag vill tipsa er om att Alba på boklyckan håller just nu i en utlottning där NI har chans att vinna 3 olika fina böcker!! För att läsa om hur du anmäler dig till utlottningen eller för att anmäla dig - så klickar du häääär! Här är de fina fina fina priserna:
 
 
 
Jag ska i alla fall vara med i tävlingen, då jag är intresserad av både Anna och den franska kyssen och Outtalat. Även Enklav! Och sen så äger jag ingen av böckerna .. så varför inte? ihhhh vill vinna! :D 
 
ps. kommer kanske upp en recension imorgon! Behövs bara tas en bild..

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt fina inlägg! Lycka till i tävlingen :D
    Du har nu tre lotter :)
    Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, varsågod! Sen vill man ju ha den där lotten också ;) Tack!! :D o kram <3

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...