Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 6 mars 2015

Uppdatering av deltagarlistan - Läsutmaning 2015

Hej! Jag har inte skrivit så mycket om Läsutmaning 2015, förutom när jag presenterade utmaningen och sen lite smått här och där. För att läsa mer om utmaningen (och tävlingen) så klicka här! Skulle vara jätte kul om fler vill vara med, just nu är vi 37 stycken som håller på och läser för fullt för att pricka av listan med punkter. Hoppas du vill vara med!
 
I alla fall, mellan den första och fjärde Mars kollade jag och Jana av allas statussidor, för att kunna uppdatera deltagarlistan med antalet godkända punkter. (Och så småningom blir det lotter..) Så nu har Jana uppdaterat listan, så det är bara att kika in här.
 
Jag själv är faktiskt förvånad över hur bra vissa ligger till! Den som har mest ligger på 18 godkänna punkter, och därefter har en person 17 godkänna punkter. Jag själv har 6 stycken godkända, haha. Men jag kämpar på..
 
Deltagarlistan ligger ju alltid på Janas blogg, men tänkte att jag kunde publicera deltagarlistan på min blogg denna gång. Då det är första gången som den uppdateras och de flesta kanske missar att vi gjort det. Så för att så många som möjligt ska se .. här kommer den:
 
  1. Amanda: Bokpandan Godkända punkter: 12 Lotter: 0
  2. Amanda: The Heaven of Books Godkända punkter: 2 Lotter: 0
  3. Anna: Bokbabblaren Godkända punkter: Lotter: 0
  4. Anna: Boktycke Godkända punkter: 17 Lotter: 0
  5. Bina: Skrivprocess Godkända punkter: Lotter: 0
  6. Catarina: Cattis boktips Godkända punkter: 0 Lotter: 0
  7. Cissigrip Godkända punkter: Lotter: 0
  8. Daniella: Booktwin Godkända punkter: Lotter: 0
  9. Djurälskande bokslukare Godkända punkter: Lotter: 0
  10. Elina Godkända punkter: Lotter: 0
  11. Elvira: Mylifestylebyelvira Godkända punkter: Lotter: 0
  12. Hannah: Draw read and take a photo Godkända punkter: Lotter: 0
  13. Helena Godkända punkter: 15 Lotter: 0
  14. Isabelle: Bookbee Godkända punkter: Lotter: 0
  15. J: I en bokhylla Godkända punkter: 2 Lotter: 0
  16. Jana: Janas bokhylla Godkända punkter: Lotter: -
  17. Kajas: Kajsas bokblogg Godkända punkter: 31 Lotter: 1
  18. Kimberly Godkända punkter: Lotter: 0
  19. Klara: Klaraas books Godkända Punkter: Lotter: 0
  20. Klara: Inuti en bok Godkända punkter: 2  Lotter: 0
  21. LB: Bokfull Godkända punkter: Lotter: 0
  22. Lena Godkända punkter: Lotter: 0
  23. Linn: Ett liv med canon och böcker Godkända punkter: 15 Lotter: 0
  24. Lisa: Liisafiisa Godkända punkter: 14 Lotter: 0
  25. Mamma Mia Godkända punkter: 18 Lotter: 0
  26. Mandelhjärta Godkända punkter: Lotter: 
  27. Maria: Pocketblogg Godkända punkter: 1 Lotter: 0
  28. My: Dreaming Delirious Godkända punkter: 4 Lotter: 0
  29. Petra: Petras bokblogg Godkända punkter: 20 Lotter: 0
  30. Pockethexorna Godkända punkter: 2 Lotter: 0
  31. Rebecca A: Booktwin Godkända punkter: Lotter: 0
  32. Rebecca R: Bokintresse Godkända punkter: Lotter: 0
  33. Rymdpotatis Godkända punkter: 11 Lotter: 0
  34. Sandra: Sandras sida Godkända punkter: 0 Lotter: 0
  35. Stina: Stinas musikhemsida Godkända punkter: Lotter: 0
  36. Therese: Kattugglan Godkända punkter: 13 Lotter: 0
  37. Zozzo: Bookzoem Godkända punkter: Lotter: 0
 
Ni som är med, hur tycker ni att ni ligger till? Är det något ni undrar över? I så fall ställ gärna frågan här nedan i en kommentar.
 
Ni får ta hänsyn till att vi tar ett antal dagar på oss att räkna igenom allas sidor, vilket leder till att dem i början kanske inte får med alla, då ni oftast blir räknade först. (alltså att ni hinner lägga dit några efter att vi kollat eran statussida) Men alla punkter kommer ju med tills nästa uppdatering!

7 kommentarer:

  1. Hej hannah :) såg din kommentar på min blogg och jag vill självklart att du ska vara med om du är intresserad ! Vill du jag ska maila frågorna åt dig ? Tror du att du skulle få färdigt ett inlägg redan till lördagen 21.3 (om 2 veckor?) :) annars blir datumet lite senare, typ i maj ^^ jätteroligt om du vill vara mef !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Liza! :) åh, vad kul!! (Och jag är intresserad!) Jag tror faktiskt jag skulle hinna få ihop ett inlägg, men du får jätte gärna skicka frågorna, så kan jag se vad det är för några! Det gör det lite lättare att avgöra :) min mail är: Hannah.blogg14@gmail.com! Feel free to mail me! ;) ska bli spännande! Kram <3

      Radera
    2. Kul att du vill vara med ! Mejlar dig under dagen :D

      Radera
  2. Du har nog missat hur många punkter Kajsa har klarat, 31 stycken! Så hon är den första som fått en lott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen gud vad pinsamt! D: Det har jag verkligen missat. Kanske dags för en liten uppdatering på inlägget.. men gud verkligen pinsamt! Och tack för upplysningen haha. Man är inte alltid så uppmärkssam..

      Radera
  3. Nämen, så fort jag har min kurs undan så ska jag börja få fart på mitt läsande och uppdateringar på bloggen igen, som tur har jag ju ännu resten av året x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! :) och du har ju alldeles rätt .. Man har ju fortfarande hela året på sig! Och 30 böcker borde man faktiskt hinna med i alla fall. Kram!

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...