Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 1 november 2015

Läsrapport: Oktober 2015

Jahapp, då sitter vi här igen. Ännu en sjuhelvetes (förlåt) månad har passerat utan att jag märkt det. Vart tar tiden vägen? Det är så himla rysligt läskigt. Min lilla kära blogg har också typ glömts bort helt och hållet. ALLTSÅ jag vill blogga, men orkar inte eller har främst ingen tid för det. Jag hade t.o.m. några läxor över lovet, och sen så var jag ju på Ullared. (ska skriva en haul på det efter detta tror jag)

Men nu kommer läsrapporten över månaden jag var till Ullared, hade höstlov och som min mamma fyllde år i! :


Antalet lästa böcker under oktober 2015: 1
  1. Djupa ro - Lisa Bjärbo
Antalet påbörjade böcker som jag inte hann läsa ut? Två
  1. Ja, jag har mens, hurså? - Clara Henry (sträckläser inte den)
  2. Det är dags att inte freaka ut - Stephanie Tromly
Hur många sidor är lästa? 262 (+ lite fler sidor)
Hur många författare per kön? 1 feminin
Hur många böcker är recenserade? 0
  


  
Hur många var bibliotekslån? 0
Hur många var egna? 1, eller ja Djupa Ro är ett rec-ex.
 
Köpta böcker: 3
Böcker jag fått: Djupa ro + en e-bok som är rec-ex.
 

 
 
Gillade verkligen Djupa ro, en sån himla träffsäker, ärlig och verklig bok. Den berörde mig inte riktigt lika mycket som jag trodde att den skulle, men alltså det här är en sån där bok som kommer att vara värd att läsa om i framtiden! Kanske när jag är 20? För att jag själv kommer ifrån en sån här liten ort, och bor där nu också. (ååhhh, nu blev jag lite tårögd. Hur tusan kommer jag att känna om 6/5 år? Kommer jag att bo kvar här? osv... Kommer jag att ha kontakt med mina vänner [som även är mina barndomsvänner också, alltså vi har känt varandra sen dagis] fortfarande, som de i boken hade?)
 
 Hur har eran höstmånad varit? Har ni läst något fint? Tipsa mig! Vad gjorde ni på höstlovet? :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...