Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 14 februari 2016

Happy valentine's day

Hej alla! O glad alla hjärtans dag till er!! Sprid kärlek nu alla fina bokbloggare ♥

Jag tänkte väl mest titta in och säga att jag lever och har egentligen ingen bloggpaus alls. Utan jag har bara inte haft någon tid över att vara aktiv. Har liksom pluggat nästan varje dag eller varit på någon aktivitet! Har pluggat på de flesta kvällar också, trots att jag brukar läsa bok eller blogga då. Kan meddela att jag pluggat två helger i rad, men det känns inte så farligt ändå. Men ja, när jag får tid och lov så ska jag försöka blogga! (Fast har minst 2 läxor över det kommande sportlovet, så ja vi får väl se hur det går)

Läser ni något speciellt nu i alla hjärtans dag tider? Vad jag sett så verkar de flesta inte göra det, och jag själv läser inget speciellt för tillfället, haha. Vet inte om jag ska börja läsa Lola och pojken i huset bredvid, men väntar samtidigt på ett rec-ex, och om jag har tur så kommer den kanske på Måndag. Såhär svårt val... samt är lite sugen på att läsa om boken "En plats de kallar lyckan", som vad jag minns är väldigt mysig.

 
PS. Har sett att många bokbloggare, minst 3 stycken, uppdaterat sina "bokbyte"-sidor (/sälja-böcker-sidor) de här senaste dagarna, och jag undrar ... kan det ha något med den kommande bokrean att göra? Att man vill få lite mer utrymme i bokhyllan? Haha. Eller lite extra pengar att fynda böcker för? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...