Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 22 juni 2016

#summerread16 - en sommartävling hos Mia!

Det är så att Mia på Mias bokhörna håller i en liten sommarläsningstävling kan man säga! Den startade egentligen i förrigår, men jag fick smita in så här någon dag för sent, haha. Tack! (jag är säker på att någon mer jättesugen också får, men checka först)
 
Tävlingen går ut på att man i ett inlägg (like this) ska skriva hur många böcker som man tror att man kommer läsa ut i sommar under perioden 20 juni till 20 augusti. Den person som sen gissade rätt eller är närmast vinner ett presentkort hos adlibris på 100 kronor. Om flera personer gissar rätt - så vinner den som läst flest antal sidor!
 
 
bild lånad från Mias blogg
 
Jag gissar på att jag kommer läsa 10 böcker. Jag VILL lyckas med det i alla fall! Och lyckas jag med det så kommer jag självklart läsa ännu mer, men det känns som ett någorlunda rimligt "mål". Fast eftersom jag läser så lite nuförtiden så får vi se hur det går, haha. Nu ska det läsas & lycka till alla andra!!

1 kommentar:

  1. Hejsan Hannah!
    Du är nu taggad av mig från Bokcirkeln.
    Du hittar Sommartaggen här:
    http://bokcirkelnn.blogspot.se/2016/07/sommartaggen.html

    SvaraRadera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...