Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 8 juli 2016

Läs-a-lot sommar - 16 hos Nelly!

Mellan 12 juli kl. 00.00 och 18 juli kl. 23.59 så kommer en LÄS-A-LOT sommar 2016 pågå, som Nelly på Nellons bokblogg håller i! Självklart ska jag försöka vara på, även fast jag troligen är på semester hela den tiden och ska egentligen vara social och så då, haha.
 
bild från Nellys blogg
 
Det här är egentligen mest en läs-a-lot för att läsa mycket, men den person som faktiskt läser flest antal sidor vinner ett litet hemligt pris i slutet, men vi ska inte hoppas för mycket. Så en liiten tävling är det ändå. Vi ska i alla fall lägga upp vad vi tror att vi ska läsa och eventuellt olika mål!
 
 
Min TBR-hög:
 
 
Jag har egentligen ingen som helst aning om vad jag ska läsa efter "Glassvärdet," då jag brukar börja läsa en bok utan vidare planering. Men de andra två blir kanske lästa, eller inte alls eller så blir två helt andra böcker lästa istället. Vi får se, haha.


Övriga mål:

♥  Läsa minst 20 sidor per dag, beroende på om jag faktiskt har tid på semestern.
♥  Glassvärdet är ett recensionsexemplar, som bör och ska bli utläst redan i början!
 
Lycka till ALLA! (och haka gärna på!) #läsalotsommar16



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...