Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 30 december 2016

Booktag: Ringing in the New Year + VIDEO!

Hej allesammans! Jag har gjort en tag som heter Ringing in the New Year Book Tag och har svarat på den på min Youtubekanal! :D Blev väldigt spontant inspelat, på ungefär 20 minuter, så var inte så förberedd och hade mobilen som lite stöd i början. (för att överhuvudtaget minnas vad jag läst för böcker iår) Här hittar ni videon om ni vill se:


 
 
Har dock inte taggat någon specifik att göra taggen, eftersom jag faktiskt inte blivit taggad själv, haha. Tror dock taggen är ny för iår - så gör den om du vill! Antingen på Youtube, blogg eller vart du skriver/pratar om böcker. Lite komiskt, för såg precis två andra tjejer på Youtube som gjort taggen och  precis laddat upp den idag, så jag var tredje först med taggen på Youtube, haha.

Jag passar också på att önska er GOTT NYTT ÅR i förskott!! <333 Eventuellt lägger jag upp ett inlägg imorgon också, men beror på om jag har tid över. Hoppas att 2017 blir ett
superbraaaa år!! kram på er!
Bildresultat för happy new year gif
bildkälla: klicka på bilden!

 

2 kommentarer:

  1. Här hittar du kaosutmaningen 2017: http://filo-sofie.blogspot.se/2016/12/kaosutmaning-2017.html
    Gott nytt år! <3

    SvaraRadera
  2. Åå vad roligt att du ska läsa Harry Potter!!! Lyckost dig. Kanske också ska göra taggen, om inte som video så åtminstone i textformat :) eller får se lite, planerar redan supermånga inlägg i samma klass så .. :S

    Gott nytt år till dig med Hannah! Kram <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...