Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 18 oktober 2014

Fin kudde, förkyld och allmänt segt


Den här fina kudde har jag gjort i syslöjden och jag blev väll relativt nöjd
över den! För det kunde ha varit lite mer stoppning i den längst ner.. men men!
Tycker mönstret och färgerna passade bra ihop och det är lite shabby chic /
lantligt över den! Så den passar till det rum jag skulle vilja ha! Som ni kanske
vet så tycker jag om stilen shabby chic.. och jag har väll lite sådan stil i mitt rum.
Observera högen med böcker i bakgrunden. Skulle behöva få upp min bokhylla..

 
Ungefär såhär känner jag mig idag. Näsan rinner, jag är täppt i näsan och jag andas
med munnen hela tiden. Sen också att jag inte känner mig så värst fräsch. Så bilden
är som pricken över i hur jag mår idag. [Men så skön bild! :")] Bildkälla: Google
 
På tal om bokhyllan som jag vill ha upp på väggen, så är det den här!
Även denna har jag tillverkat själv, på träslöjden i våras. Det är dock synd
att jag måste ställa några böcker på sniskan.. då dem är för höga.
Obsevera: Väskan i bakgrunden är också gjord i slöjden.. haha.

Där har ni en liten uppdatering om mig. Ber om ursäkt för att jag inte lagt upp något på ungefär 4 - 5 dagar! Men det har varit lite stressigt, inte så mycket läsande och jag har inte mått så bra. För innan jag blev förkyld hade jag väldigt ont i halsen. Har i alla fall läst ut en bok. Berövad av Liz Coley. Så en recension lär komma upp inom någon dag. Ha de bäst!
 
Psssst.. ni har väll inte missat att jag är med i Boktyckes läsutmaning? Kolla gärna in hur det går för mig. :) Det finns länk under headern. ↑


4 kommentarer:

  1. Hej, förlåt för sent svar! Men den röda peplumtröjan som är stickad du frågade om här http://mariaalicia.for.me/2014/augusti/madlady.html#comments, den har jag beställt från Madlady.se, och den finns fortfarande i lager och priset är dessutom nedsatt till 99 kr http://www.madlady.se/klader/trojor/stickad-rod-peplumkofta-lissy.html. Tröjan är hur fin som helst och sitter jättefint på, perfekt höst/vintertröja att mysa runt i när det är kallt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Den fanns tyvärr bara kvar i storleken Large .. vilket jag tror kommer bli för stort för mig! :/ Då jag har xs och ibland small! Men tack för svar i alla fall.. kram!

      Radera
  2. Hej! Jag har nominerat dig i en award/tag (vet helt ärligt inte riktigt vad det är). Om du vill läsa inlägget och själv göra taggen så kan du läsa mer här: http://bokpandan.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-blogger-award.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för nomineringen! Ska helt klart görs den när jag har tid och super roligt att jag fick vara med (jag är ju inte så känd i bokbloggsvärlden) bara en sak .. HannaH* ( på inlägget)

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...