Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 5 oktober 2014

En måste bara ha i bokhyllanbok - köpt!


 
Rubriken säger allt! ♥ Har nu äntligen införskaffat mig boken Förr eller senare exploderar jag av John Green! Som är så bra och man måste ju bara ha den hemma .. eller hur? När man även sett filmen så är det kul att ha den .. och kan hända att det är en av mina favoritböcker! Köpt är den i alla fall!
 
I helgen var det 20% på en bok på Akademibokhandeln .. och då passade jag på att köpa boken ovan. Hade även sett att den fanns på rea på bokus.. men då var det samma bok fast i en mindre upplaga och ett annat omslag. (Tyvärr ej Shailene och Ansel på den boken) Hade annars kanske köpt den ..
 
Som ni ser har jag även köpt lite te - smak rabarber och grädde. Om ni kanske minns så kollade jag ju på en påse med den smaken en gång .. men köpte inte och ångrade mig sen, haha. Men nu är det dags att testa den smaken! Har även två böcker som jag kan recensera någon gång.. handen på hjärtat och en annan super bra bok! (Som jag väntar på fortsättningen till) ;) Vad kan det va för bok?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...