Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 26 september 2014

Starstruuuuuuck & mini uppdatering

 
 
Vad glad man blir när möts av den här kommentaren! :D Och såklart alla andra också! ♥
Men ja.. man blir ju lite starstruck .. som jag sa i kommentaren .. för det är verkligen jätte kul!
 
Kan meddela att jag ska ta mig an Boktyckes bokutmaning.. vet att jag är ganska sent ute.. men jag får åtminstone ta med mig mina hittills skrivna recensioner! Min statussida kommer komma upp ganska snart! Håller även på med en sida med alla recensioner. Så håll utkik!
 
Min nya naglar.. vita med en liten blomma.
Imorgon ska jag och familjen till Estooocolmo (Stockholm för er som inte kan spanska). Där ska vi på ett kalas för min typ pappas kusins tjej och äta lite där och fira och ta det lugnt. Så passade på att göra mina naglar lite fina, för det var ett tag sen jag målade dem. (och jag brukar oftast ha nagellack hela tiden) Där uppe har ni resultatet! Det kommer förhoppningsvis passa min outfit imorgon.
 
Med läsningen går det lite siosådär.. håller fortfarande på med Hilary Boyds bok Handen på hjärtat. Har inte tid med att läsa .. har so prov och så går det lite segt i läsningen. Men ha det bra! Det här blev som en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv, typ! ♥
 

2 kommentarer:

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...