Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

måndag 15 december 2014

Två hårda klappar någon vecka för tidigt



Eleanor & Park - Rainbow Rowell
Maze Runner: I vansinnets öken - James Dashner

Dessa fina har jag fått i julklapp av mina bästa vänner. Eleanor & Park hade jag skrivit upp på önskelistan & fortsättningen på serien Maze Runner kom en av dem på alldeles själv! Glad blev jag i alla fall! För Eleanor & Park har jag velat ha så länge och den sägs ju vara väldigt bra och en fortsättning på en bra serie säger man väll inte nej till heller? :)

Jag har varit i en liten lässvacka, men nu har jag äntligen läst ut boken Det händer nu. Så har den och boken Kanske ihop att recensera.

Något jag inte uppmärksammat så mycket är Goodreads Reading challenge! Men det är så att jag endast har 4 böcker kvar innan jag nått mitt mål! Känns lite stressigt, men ändå såååå nära! Kanske ska ta några lättlästa böcker.. ;)


lucka13
Jag vill verkligen inte vara en sån som är jobbig med att ha massa "reklam" för andra och sånt. Men jag vill verkligen få hjälp med en bloggdesign och på Sannasrum har man chans att vinna en skräddarsydd! Klicka på bilden för att komma till utlottningen! Men skynda er det är bara tills klockan 21 ikväll! Så hurry hurry! Nu ska jag ta att skriva några julkort, då de måste iväg imorgon! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...