Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

tisdag 19 augusti 2014

Böcker jag vill läsa & kommer nog låna på bibblan

Jag skulle vilja läsa Carlstensveckan för att en gång var det ett utdrag ur en frida tidning, som jag såklart läste! Hon som skriver den har tidigare jobbat på Frida också! Blev ännu mer sugen när det ska komma en fortsättning .. offpist.


Har tidigare stött på boken Torsdagarna i parken .. på någon bokrea på bokus tror jag, då jag läste om den och så. Hittade igår en till bok av Hilary Boyd.. så är rätt sugen på båda. De har ju så fina omslag också, vilket är ett plus.

Sist men inte minst serien Starcrossed. Fick som förslag på den serien av Bokpandan, då jag ville ha böcker som liknar The Dark Divine av Bree Despain (som är på engelska) och jag ville ha svenska liknande böcker. Så måste ge serien en chans.. har sett den sista delen stått i snurran på bibblan.. men nobbat den p.g.a. att det var gudar med. Men nu har jag blivit lite mer dystopi älskare .. och lite fantasy, så det ska nog gå an! :D

Där är några av alla böcker jag vill läsa, det finns många fler! Har ni läst någon utav dem? Var de bra, dåliga? Tell meeee. Sen kommer gilla böcker ge ut massa nya roliga böcker, bl.a. en av David Levithan (som skrev  Jag, En) och Jandy Nelson (som skrev Himlen börjar här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...