Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 15 augusti 2014

Min dag i bilder

Såhär blev en av krokarna jag köpte på lagerhaus. Hur blev det?
Har inte bestämt mig om jag ska ha så..

På vägen hem från två kompisar. Märker nu att det fortfarande
är ljust ute länge, då kortet togs vid 8 på kvällen.

Passade även på att smaka våra nya snöflingor & mini-maränger. ♥
 
Har även börjat läsa Det fattas en tärning - av Johanna Thydell. Och ja, jag började läsa Francesca men det kändes inte rätt bok att läsa, så bytte. För tyckte texten var lite jobbig, och om man har förväntningar på en bok blir det också jobbigare att läsa & ta tag i det. Men ska läsa den inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...