Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 22 augusti 2014

Eskilstuna kuriren & lånat böcker!

 Idag kom en av mina bilder som jag skickat in till sommartävlingen som jag skrev om här. Den på bilden är den sista av alla och jag bara spontant skickade in den.. trodde det var sista dagen då.. men den verkar vara i gång fortfarande. Är i alla fall så glad att jag lyckades få med en bild i tidningen! :D Det borde ju vara positivt. ♥
 
Lånade bilderna ovan på biblioteket igår! Och ja, alla är dem jag ville läsa! Har ställt mig i kö på Boyds andra bok och även skickat efter Carlstensveckan från ett bibliotek längre bort! Så har böcker för ett tag nu.

Har nu börjat på första delen i serien Starcrossed, gillar den än så länge! Hoppas bara boken inte blir långtråkig, för den är på cirkus 500 sidor.. alltså ungefär lika tjock som någon utav Harry Potter böckerna? Rätta mig gärna ni som tillhör HP-fandomen! Tror även att de två delarna efter är ungefär lika tjocka. Men önska mig lycka till! ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...