Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 13 augusti 2014

I'm hooome! - bilder

That feeling, när du går in i en lagerhaus affär för första gången ever.

 
Summering av lagerhaus saker:
Randigt block, pennor, sudd, 5 st pretty chokladkakor, en burk med ananasgodis (kommer helt klart spara burken), 2 burkar med strössel & mini maränger som man kan ha till ex glass & muffins eller liknande.
 
 
Allt är köpt för 10 kr styck, så rätt billigt allt.
4 pack med olika pennor. Write well packet till vänster är tjocka överstryckningspennor som går att måla med och de andra till höger är lite smalare. Tunna neon pennor & 2 tunna pennor i svart & blått. Inte så stort utbud i färger, men passade på med tanke på priset. Sen ett par skrubbhandskar & typ en grej som man kan borsta ögonbrynen & ögonfransarna på nått sätt.

Sen köpte jag linnet på bilden för 99:- och koftan (som är grå) för 200:- .. Lite sådär lagom höstigt.
Vad tycker ni? Var det något som var lite sådär extra fint?  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...