Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 6 augusti 2014

New in, cuz it's close to the schoolstart

Mina nya gympakläder, behövde extra mycket nya byxor då det var ett stort hål på mitt knä på de gamla, pga att jag råka glida på golvet och det typ "brändes" upp på knät. Ja ni fattar, hoppas jag.
 
 
 
Om ni inte visste så börjar jag 7an nu i höst, och införskaffade mig därför en agenda. Hittade ingen jag gillade jätte mycket, men gillar att den här för den är enkel fast ändå snygg.
 
Och sist en sminkremover till Eye & lip! Äntligen! Har haft problem med att få bort min vattenfasta mascara och nu behövdes det verkligen smink borttagning. Någon som också känner igen sig? Att man får stå och gnida med vatten för att den vattenfasta ska gå bort och det gör så satans ont. Men den här var smidig!  Och den till vänster är ett antal år gamla, så det är inte värt att testa den.
 
Där har ni det jag köpt, eller ja mamma bjöd på det bästa! Tack mammi ♥ De två översta behövdes verkligen, och ja den sista är väldigt lönsam. Men jag har nu lite ångest, det känns så mycket men jag behöver ju sakerna också >.< någon som känner igen sig i det också? Ha de bäääst

2 kommentarer:

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...