Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

måndag 21 september 2015

Elvira lottar ut Scarlet och Cress!

Bästa Elvira på bokbloggen The World I Live In lottar ut andra och tredje boken i serien cinder som är en retelling på den väldigt kända barnsagan rödluvan! (böckerna är Scarlet och Cress) Jag är självklart med och tävlar, då jag velat läsa den här serien ett tag. (OCH KOLLA IN MODERNISTAS HELT OTROLIGT FINA OMSLAG TILL SERIEN, ASDFGHJ.)

 
Bild från Elviras blogg
 
Det är väldigt lätt att vara med i utlottning, så klicka dig in häääär, och lämna en kommentar med lite information, så är du med om att tävla om dessa amazing böcker! Men skynda dig, för sista tävlingsdagen är på onsdag! (om jag uppfattade det rätt?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...