Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 18 september 2015

Kattugglan lottar ut! (Sista timmarna)

Theréses bokblogg Kattugglan har fyllt 3 år, och därför anordnar hon en mycket fin utlottning av bokiga prylar som garanterat kommer göra hösten roligare! Det här kan 2 (tror jag) lyckliga personer vinna:



Jag skulle vilja ha paket nr 1. FÖR OMG DET DÄR DOFTLJUSET!!! Jag använder aldrig vanliga ljus eller doftljus, för min mamma gillar inget av det och vi tål inte riktigt parfymer. SÅ jag skulle aldrig köpa det där doftljuset själv, men hallå, om jag skulle få så skulle jag ju lukta på det 24/7 i alla fall, haha. Så det skulle vara super kul! (och jag älskar ju Maze runner.... såååå why not?! Hade ingen aning om att det ens fanns bokinspirerade doftljus, haha. Men gud, tänk att ha det där ljuset och läsa om boken? *.* (de andra grejerna är hur fina också, självklart! Har dock inte läst sagoberättaren eller Harry Potter, men det kommer väl det också!) 

Nu ska jag ge mig dock.. haha. (förlåt för den lilla hypen ovan) FÖR att vara med i utlottningen klickar du här, kommentera vilket av paketen du vill ha och svara på en fråga. MEN SKYNDA, utlottningen slutar klockan 23:59 ikväll, så hurry hurry hurry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...