Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 25 september 2015

Fredagens överraskning

Hej alla! Idag så var jag och rotade under min säng i min alldeles för stora låda (med massa blandande grejer, böcker, spel, papper, tidningar osv. You name it) med en vän efter mitt schack. (förlorade 2/2 gånger, haha. Var typ första gången jag spelade det på över ett år, så jag har mina anledningar / bortförklaringar) Men hursomhelst så kollade vi också i en pärm sen dagis upp till årskurs 4 eller något. Med olika papper från utvecklingssamtal, texter om vissa händelser och sånt. (Ni kanske också har haft det? Min kallades vita pärmen, haha)

Och mitt i den så ligger det en genomskinlig mapp med 2 BRODERADE bokmärken, och de har jag inte alls gjort. Utan det måste vara min mormor som gjort de till mig någon gång , även fast jag inte minns, men de måste ha råkat landa i pärmen någon gång. (inte med flit dock) MEN ÅH vad glad jag är att jag upptäckte de. De har ju legat där och väntat på att jag uppskatta skatten!! Måste verkligen använda dessa! SÅ fina! (måste kanske börja brodera mina egna, TÄNK VAD MAN KAN GÖRA! Tfios, divergent osv osv osv. Keep calm and love books... m.m.) (:D)

 
Har förresten börjat läsa boken Hata Romeo av Rachael Wing, som ni kan se nedan! Gillar den faktiskt, riktigt mysig och intressant historia. Började läsa den igår och har redan kommit över 100 sidor in i den. (och det är ganska mycket för att vara mig, och har inte hunnit läst något idag, men ska ikväll) Och faktiskt är boken inte så förutsägbar, eller jo lite, men har ingen aning om hur det ska sluta. Eller jo, de lär väl bli ihop. (men hur!?) Vi får se hur det utvecklar sig. Tror det blir superbra iaf!
 
 
Vad läser ni för tillfället? Gillar ni boken / böckerna? Tell meee!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...