Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 23 januari 2016

två fina tävlingar (tips)

Hej alla! Ville snabbt titta in här och även tipsa om 2 fina tävlingar. Kan förresten meddela att jag dammsugit mig igenom hela min bokhylla idag så nu är den skinande ren! Förresten, hur ofta brukar ni städa era bokhyllor från dammråttor? En gång i veckan vet jag inte riktigt om man hinner med, haha.

Den första tävlingen är en utlottning hos CRM Nilsson, vars blogg fyller 4 hela år! Stort grattis! Där har ni chans att vinna boken Ung i ghettot av David Safier eller alternativt boken En dröm ifrån att dö av Emelie Kalén Loxi.


en dröm från att döung i ghettot


Den andra tävlingen äger rum hos Nilma på Nilmas bokhylla som också fyller 4 år - grattis! Det är en tävling som består av 6 stycken små deltävlingar där man samlar poäng, och jag själv tycker alltid att det är lite mer spännande än utlottningar. (Man lämnar då inte allt åt ödet!)

2 stycken vinner varsitt bokpaket med 3 böcker, och den som kommer på tredje plats vinner boken Miniatyrmakaren av Jessie Burton. Jag är själv med då det är Modernistas böcker vi pratar om - de är så himla fina och bra!

nilmasbokhyllatavling

Var med och tävla du också :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...