Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 9 januari 2016

Vinnarna av Läsutmaning 2015!

NU så är Läsutmaning 2015 avslutad. Tack till alla som deltagit i den här roliga utmaningen och uppskattat mitt och Janas initiativ! ♥ Ni är bäst helt enkelt. Jag hoppas innerligt på att det blir en Läsutmaning 2016, för jag VILL delta, haha. Vet att en person visat intresse, och vi får hoppas att det utvecklar sig bra!

Jana har redan presenterat vinnarna på sin blogg, genom att slumpvis dra en lott, så jag är lite sen. Men kände att jag ville skriva ett inlägg om det ändå.

Så.... *trumvirvel* första pris går till Klara på Klaraasbooks och andra pris till Anna på Boktycke!! Stort grattis till er! Lite sådär småkul att just Anna lyckades kamma hem ett pris, då det var hon som startade denna läsutmaning för ca 2 år sen. Men det förtjänar hon!


 
OM det blir en Läsutmaning 2016, så lär ni märka det. Om någon skulle vilja veta hur det gick för mig kan ni kika in på min statuslista HÄR. Deltagarlistan med hur det gick för alla som tävlade finns HÄR. Och stort cred till de 4 som klarade av att pricka av alla 65 punkterna. Riktigt imponerande!
 
 

1 kommentar:

  1. Jag har bestämt mig för att inte hålla i Läsutmaning 2016. Däremot har jag hittat en utmaning som verkar kul. Bloggen Magiska runor kör en motsatsutmaning på 60 punkter. Den som samlar flest poäng vinner presentkort. http://magiskarunor.blogspot.se/2016/01/motsatsutmaningen-2016.html

    SvaraRadera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...