Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 1 november 2014

3 nätter i grannlandet

Hej! Jag vet ej om ni märkt av min lilla frånvaro här på bloggen .. men jag har varit iväg på en liten resa till grannlandet Danmark. Vi åkte på Onsdag morgon och kom hem nu idag på Lördag. Det blev alltså 3 nätter där. Det blev ingen läsning där och kunde ej köpa böcker vilket är synd .. för jag förstår inte danska..

Det vi gjorde var mest att kolla i köpcentrum och jag letade efter höstkläder. Som skor, jacka och mysiga höst tröjor. Det blev dock inte så mycket köp för mig. Obs pengarna som jag kommer skriva står i danska pengar. 200 danska blir ungefär 250 svenska osv. Rätt likgiltligt i pris. Jag hittade ett par höstskor för 200:- (rätt bra pris), ett par blåa Converse för 200:- - vilket är ett väldigt billigt.. då dem kostar uppåt minst 500 när det inte är rea. Jag införskaffade mig även ett par strumpor som verkar väldigt gosiga och framförallt fina! 50:- för dem. Ett par trosor för 25:- och sen en tunn jacka att ha inomhus. Rätt ointressant utan bilder.. så om jag har lust tar jag kort på dem någon dag!

Vi stannade och köpte godis på vägen ner.
 
Vårat hotell som låg 20 minuter utanför huvudstaden Köpenhamn. Kan
meddela att det tog över 1 timme att hitta till hotellet. Vilket var ett
stort minus! 
Hemmagjord pannkaka med glass. = Smarrigt!
Resterna efter att vi åt på ett gatukök (?) de hade i alla fall pizza,
pastarätter, sallader och lite allt möjligt. Jag åt kebabpizza.
Jag idag.. ~ På hotellrummet.

Där har ni några bilder ifrån resan. Tog några fler kort med kameran .. men det blev inte så många totalt. För har minimalt med minne kvar på telefonen.. har fått raderat massa appar. :( Glöm inte att jag har en ny bloggdesign att visa.. kommentera gärna här om ni vill det.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...