Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

måndag 23 februari 2015

Home from Stockholm ♕

Som ni kanske sett har jag varit i Sveriges huvudstad Stockholm. Från Torsdag till Lördag, alltså två nätter. Vi hann inte göra så jätte mycket .. men vi åt god mat, gick runt och tittade, kollade i affärer och sånt. Hade egentligen velat göra mycket mer! Men tänkte bjuda på några random bilder.
 
 
Här spenderade jag mina dagar! Det som var speciellt med hotellet var att det bara var runda fönster. I olika storlekar, ett exempel är vårat på rum. Ganska coolt! & självklart fin utsikt!
 
 
Ja, man bjuder väll på en rätt så originell spegel-selfie! Toppen är ny och kommer ifrån Gina Tricot. Om ni skulle vara intresserade! Fanns även i färgerna vit, svart och grå. :)
 
 
Lite av våran halvt uppätna frukost! & sen en smarrig alkoholfri drink som jag drack!
 
 
Vi var inne i affären Zara! Jag hittade inget men min lilla syster på 5 år gjorde det! Kolla bara hur söta kläder dem hade! Man blir ju avis på dem små ibland, haha ..
 
 
Var inne i min första Gant butik för första gången ever, för skojs skull. För ja priserna var lite svettiga, haha! Gillar hur dem inredde affären, som ett vanligt hem. Med kök, badrum, vardagsrum osv. Fint var det!
 
 
 
Var inne i en verkligen jätte stor bokhandel! (den var liksom två våningar) Frågade efter 2 böcker som de tyvärr inte hade! Men hittade det här fina anteckningsblocket, som har linjerade sidor. Så fint!! ♥
 
 
Vi tog tunnelbanan & åt på kista galleria! Som ni i Sverige kanske känner igen från tv-reklamen? En snabb bild innan jag hoppade in i taxin, därav den lite suddiga kvalitén på bilden.
 
 
Vi var inne i en godis affär och var tvungen att ta kort på dem här roserna. Tyckte dem var väldigt coola! Det är choklad innanför det röda. Skulle vara fint att få som alla -ans dag present!
 
~
 
Ja, det var väll det jag hade att visa. Jag köpte dock ett par vanliga svart byxor och sen en skinnjacka för våren. Som man kan göra till väst också. (det är en dragkedja vid armhålorna, så där drar man upp om man vill ha väst) Är dock lite osäker om jag gillar jackan. Den var dock på rea och kostade bara 200 kronor. Så om jag skulle hitta någon jag gillar mer så kan man ju eventuellt sälja den gamla! Får se!
 
Hoppas att det var kul att få se lite bilder! Är det kul att få veta lite om mitt liv & vad jag gör då och då? :) Kram i alla fall! ps. orkade inte fixa bilderna inför inlägget, så oredigerade bilder tagna med min mobil.. så ni vet.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...