Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag 21 maj 2015

Ny instagram! inspo & böcker

Hej alla! Jag har inte varit så jätte aktiv den här veckan, fast helgen är ju kvar. (= jag får tid för att uppdatera bloggen!) Den här veckan har i alla fall varit ganska kaotisk. Min lillasyster fick magsjuka i Lördags natt och jag bodde sen hos mina mormor och morfar tills igår. Kanske fegt att rymma, men alltså det är inge kul att sitta på sitt rum hemma. Och jag vill gärna undvika att bli smittad, för alltså det finns massor att göra. (läxor bland annat) Och sen är ju magsjuka inget man precis drömmer om att få. Så jag flyttade bort i några dagar.. och det är samtidigt jobbigt. För man får en sådan hemlängtan och sån saknad efter sin familj ♥

Men det som jag tänkte säga är att jag har skaffat en instagram! För allmänheten! Har tidigare haft en, som vissa av er redan följer, men alltså jag är aldrig aktiv på den. Så jag gör en ny start. Sen så är jag rätt feg med att lägga upp på min gamla ibland, för alla som jag känner via skolan och sånt följer mig där. (liksom, ni fattar. Jag skulle självklart kunna lägga ut, men de vet typ inte om mitt coola bloggiga och fabulösa jag, så det känns inte rätt) Sen så vill jag ha en instagram som inte är privat!


www.instagram.com/haaannaahs
 
Haha, där har ni mig. Klicka på bilden för att komma till min instagram. (webbläsarverisionen av instagram) Annars så kan ni finna mig under namnet @Haaannaahs! Glöm inte alla a:n då.. Men alltså jag har bara lagt upp 3 bilder än, men har i alla fall kommit fram till hur min feed ska se ut, samt effekt på bilderna :3
 
Ni får nu jätte gärna följa mig ♥ Jag följer gärna tillbaka! Instan kommer väll vara lite bloggrelaterad - men det är INTE en blogginsta. För vill inte känna mig bunden. Kram kram på er nu! :D
 
ps. ska svara på era kommentarer snart! Lovar!
pss. kan hända att det kommer upp i alla fall en recension i veckan! (har 2 på lage
 
UPDATE: Jag heter @Kristalldroppen nu!

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att du skaffat instagram, ska genast börja följa dig! (creativityonfire heter jag btw)

    SV: Det var ju bra, kanske det man får ta och göra! ^^
    Ja precis, det var det. Var även det enda citatet jag hittade i boken men det var så fint så jag kunde inte låta bli :3
    Ha en fortsatt bra lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt för sent svar, men kul att du tycker det! :) Jag har i alla fall börjat följa dig, så du lär hitta mig! Det där citatet borde man skriva upp, faktiskt! Och ha en fin helg och kram på dig! :D

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...