Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 17 juni 2015

Boklyckans sommartävling är här!

 
Nu är det dags för Alba på boklyckan att hålla i sin "årliga" sommartävling, för tredje gången nu! Jag har inte varit med något år, men ni ska veta att i år är jag med och jag är väldigt taggad! Ni kan läsa mer om tävlingen här, samt anmäla er där.
 
Priserna är hemliga, eller alltså man får ett bokpaket som är sponsrat av Rabén & Sjögren, men innehållet är ju hemligt. Men det är 3 personer som får varsitt bokpaket. (hoppas själv att det slinker med en Sarah Dessen i bokpaket, (om man nu vinner självklart) kanske årets nya, men finns risk att jag redan köpt den vid det laget, haha) Men nu tycker jag ni borde kika in hos Alba, för att veta mer om tävlingen, som består av kluringar! Dvs, man kommer att få svara på olika kluringar / frågor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...