Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag 19 mars 2015

Ellie Goulding ...

... är en artist som har fångat mitt hjärta och är helt underbar.
 
Som sagt, hon är verkligen speciell, särskilt hennes röst! Hon har gjort ett antal låtar till många kända filmer, bl.a. Divergent och nu Fifty shades of Grey. Hon har även gjort ett antal låtar som verkligen blivit populära världen runt. Så nu på denna Torsdag ville jag visa er några låtar av henne. (bland annat för att det inte ska vara så tomt på bloggen.. haha)
 
Hennes senaste låt som jag älskar är Love Me Like You Do till filmen Fifty shades of Grey. Och jag som läst boken älskar verkligen hur bra låten passar till boken! Den förmedlar verkligen känslan och kärleken mellan Ana och Christian .. och är verkligen bra:

 
 
 
En annan låt som är bäääst av henne är Beating Heart till ännu en film, här Divergent. Låten är helt enkelt bra och det gör det inte mindre roligt att det är till en film som bygger på en bok! (ens bokhjärta klappar hårt) Lyssna här:
 
 
Ha en fin Torsdag alla! Och hoppas att någon kanske hittat några nya fina låtar att lyssna på. Låtarna har ju varit rätt populära, så de flesta känner nog till dem. Ps. I båda videorna är det med scener från de filmatiserade böckerna. Bokälskare kolla vetja! ♥ och, vad tycker ni om Ellie Goulding?
 
 

2 kommentarer:

  1. ellie goulding må vara rätt uttjatad, hon är fortfarande lika bra :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja precis! Håller fullständigt med! :)
      förresten, synd att du inte skrivit på din devote-blogg att du börjat bloggat på en annan sida. Upptäckte ju precis det! Så det var väll tur att jag klickade på ditt namn, haha. :)

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...