Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 29 mars 2015

Bok, relief och lovikavantar

Jag ber om ursäkt för jätte dålig uppdatering den här veckan, har pinsamt nog bara lagt upp ett inlägg. Hade tänkt skriva inlägg i helgen men vårat WI-FI tog tyvärr slut.. Så det gick inte. Har dock ett inlägg (recension) klart, ska bara korrigeras lite och fixa stavfel! Så den kommer nog upp någon dag! Sen har jag ungefär 3 till recensioner att skriva.. lite panik sådär. Haha. Men som sagt ber om ursäkt för uppdateringen, men har ju en ursäkt. För just nu skriver jag detta på min mobil, för jag antar att nu undrar hur jag kunde skriva det här inlägget. Kan sätta mig och surfa på datorn den första april, för då fylls internetet på. Är så rastlös just nu! 

Den här boken har jag börjat läsa idag: Angel av Katie Price (kändisen ja!) Köpte den på en bokrea för 15 kronor, och ja än så länge är den okej. Lätt språk och skön att läsa, en sådan där avkopplingsbok! Som går att läsa för att verkligen slappa av, man behöver inte tänka så mycket själv!



Kan förresten visa en ska som jag gjort på träslöjden: Det är av trä (självklart) och den är figuren upphöjt mot bakgrunden. Figuren står typ ut lite. Tror det kallas relief. Är hyfsat nöjd faktiskt!


 
 
Vad har ni gjort i helgen? Vad tycker ni om min relief? Någon som läst boken?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...