Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 25 mars 2015

The music of the day

"Fill your life with music - inside or outside your head"
 
Så lyder just ett av mina senaste citat skrivna av mig. Om man nu kan kalla det citat. Men något åt det hållet, haha. Så tänkte följa det mottot, genom att visa er en viss låt, som jag kan relatera till vissa bokkaraktärer - och som förövrigt är väldigt bra. Glöm inte att lyssna noga på texten!
 
 

 
Och för en fin video till kolla här nedan. Spoiler: Det är en video till Tris och Four från boken (och filmen) Divergent. Tycker själv låten passar till framförallt divergent och kan tänka mig att den passar till fler hjältar bland alla kvinnliga bokkaraktärer.
 
 

 
 
Och sen ska jag tipsa er om ett sista klipp med låten. Nightcore-versionen av den, för er som vill ha lite mer fart! :D
 


 
 
Det var allt för mig denna gång! :D Så samma låt x 3 olika videoklipp med den, haha. Tyckte att alla var värda att visas. Så låten heter Angel With A Shotgun - av bandet The Cab, om någon nu skulle missat det, haha.

Vad tycker ni om den? Visst är texten rätt intressant? Nu antar jag att alla inte gillar den här typen av musikstil, och det är egentligen inte riktigt min heller, men ja den här faller mig i smaken i alla fall. :)

ps. har 3 recensioner att skriva, vilket jag kommer att göra snart. Någon gång. Jag gillade verkligen alla 3 böckerna, och jag har en förmåga att skjuta upp de böcker som jag verkligen gillar. Antagligen för att jag vill få till en riktigt bra recension eller för att jag själv inte vet hur jag ska skriva recensionen..
 


2 kommentarer:

  1. Känner igen mig i det dät med att skjuta upp recensioner på bövker man verkligen gillade ... jag känner att jag ofta sistochslutligen inte har så mycket att säga då? Typ mest att jag gillade allt. Men så är det ju också mycket som du säger, det där att man vill få drt så bra som möjligt. Man vilm göea boken rättvisa och få fram sina känslor och så.. men ser framemot recensionerna! Kramar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, alltid skönt att man inte är ensam! :) För när man sätter press på sig själv, skjuter man bara upp det eller så blir det pannkaka av allt. Särskilt för mig som är en liten perfektionist.. haha. Kul att du ser framemot recensionerna i alla fall! :D Blev lite mer taggad nu! / kram på dig med!

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...