Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 19 december 2015

Utlottning hos Bokentusiasten!

Hej hej mitt i julstöket! Jag tänkte berätta om ännu en fantastisk utlottning, där DU kan vinna en valfri bok från Bokus alternativt Adlibris för max 200 kronor. Utlottningen pågår just nu hos Sebastian på Bokentusiasten. Varför inte klicka dig in där och anmäla dig? Sista datumet är den 24 december, dvs på julafton! go go goooo! PS. om du själv inte vill ha en bok, så kan du ju faktiskt alltid ge bort den till en bokälskare som en julklapp i efterskott, eller bara som en spontan gåva :)

 
bild lånad från Sebastians blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...