Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

lördag 26 juli 2014

Marknad .. in theee town

Hejsan, förlåt för att jag inte skrivit något på 3 dagar tror jag .. men ska försöka att inte lägga upp inlägg för ofta heller! :) Men det har varit marknad här, som startade i Fredags & slutar imorgon.

 
 
Det här har jag köpt än så länge .. fast endast den aprikos / orangea toppen, älskar färgen och det är lite öppet där bak på ryggen och stjärn-bandet, som man fäster på bh:n istället för ett vanligt band. Nu gäller det bara att hitta en snygg bh, som man kan ta bort banden på >.< Har ni något förslag? Hon jag köpte av föreslog Lindex eller H&M.
 
Jag tog med mina rätt nya vita hörlurar på bilden för att de inte skulle se så tomt ut :D Men fick dem för någon vecka sen, för man fick välja ett antal saker som man ville ha med till den nya mobilen, så fick dem då..
 
 
Jag skulle verkligen vilja ha en drömfångare .. för de är så fina & fluffiga. Haha, nejmen de är verkligen fina och skulle passa i mitt rum. Har verkligen fastnat för den vita på bilden, men jag skulle vilja ha helvita väggar i mitt rum och frågan är om det kommer att passa & synas? Eller om det är bättre med en svart .. fast då måste jag ha en annan modell :( Men tycker den vita är finast .. arghhh vad tror ni blir bäst? Vit / svart? Man kan ju även hitta på nätet.. och den vita på bilden kostar 300:- samt den svarta.. det är ju rätt mycket pengar om man inte blir nöjd sen.
 
Det är en sak jag funderat på .. VARFÖR SÄLJER DE INTE BÖCKER PÅ MARKNADER? På de jag har varit på finns det bara serietidningar och Kalle Anka & Co. Bara jag som tänkt på det? Hoppades även att det skulle finnas kalendrar, för skolan börjar snart. Men icke, sa nicke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...