Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 18 juli 2014

Min vackra nya orkidé

För ett tag sen köpte jag en kruka, i stilen shabby chic såklart! I en nyöppnad affär i närheten av där jag bor. Endast 10 minuter bort  .. vilket är jätte intressant, jag vet! Så idag åkte jag, mamma & syrran med mina morföräldrar till Ikea i Västerås. Min mormor skulle köpa en lampa till henne och till en bekant till henne, jag skulle även ha en krok att hänga på min dörr. Det finns några som man sätter fast uppe dörren och sen hänger de typ ner .. men hittade inga bra & snygga krokar, tyvärr. Behövde den till min hjärtformade griffeltavla, för att grejen som den satt på har pajat. Fast då satt den på väggen, men behöver sätta upp en hylla där den satt förut. 

 
Ja där har ni min fönsterbräda och den vita tomma shabby chic krukan. Men på ikea så köpte jag & mamma varsin orkidé, så nu är det bara att hoppas blomman överlever inne hos mig >.< då jag inte drar upp rullgardinen så ofta, but let's see.
 
 
iihhhh, visst blev det fint? Tänk att en blomma kan göra att rummet känns så mycket mer hemtrevligt ut! Det var väll det ända jag köpte förutom ett par gula gummihandskar i Small, som jag ska ha när jag diskar, så mina naglar inte blir helt förstörda. Endast 10 :- , och 4 kronor billigare än originalpriset.
 
 
Inte så bra kvalité på bilen, tagen med min mobil. Men det lär bli bilder tagna med min kamera på den. Så håll utkik ..  ha de jätte bra! Ska på loppis imorgon, så fyndar kanske några böcker eller något annat litet. Sen blir de också marknad här nästa helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...