Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

onsdag 9 juli 2014

Nya naglar & dagens outfit

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Jag har sett att jag fått 3 följare på bloglovin, vilket är jätte roligt och det är en bra början. Men de får gärna bli fler, så klicka gärna på bloglovin knappen i spalten här till höger! > Jag följer er gärna tillbaka om ni verkar ha en intressant blogg! :D

Idag har jag solat och varit ute i det fina vädret! Har även börjat komma in i boken jag läser just nu "Paris, Chérie". Det behöver inte vara för att boken är just svår att komma in i.. utan att jag inte riktigt har tid att läsa på sommaren.. och om man bara har tid för att läsa små stunder är det svårare att fastna och komma in i boken. Men snart får ni väll ett bok-inlägg.
 
Målade mina naglar igår i ett lila-violett nagellack från o.p.i, med vita prickar längst fram på en nagel. Kan säga att o.p.i's nagellack håller länge, så de rekomenderas.. även fast de kostar över 100:- och helt klart finns billigare!
   

Dagens outfit: En vit ärmlös blus med fina pärlor och en svart enkel kjol! ✪
 





4 kommentarer:

  1. Hejhej! Fin blogg du har :D Jag älskar dina bilder! Det ska bli kul att läsa fler av dina inlägg

    SV: Japp, jag läser mest engelska böcker eftersom jag vill träna mer på det språket :) Tack för tipen om vilka böcker jag ska läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej på dej! Tack så mycket, det är väldigt kul att höra! :D Följ mig gärna på bloglovin, så missar du inget inlägg! Följer din blogg där! :D

      Det skulle faktiskt vara bra.. man kanske skulle testa! Men jag ska ju bara börja i 7an snart.. och vet inte hur bra det skulle gå, då man inte är så fullärd precis inom engelska! :)

      Radera
  2. SV: Tack och grattis själv till tredje platsen! :)
    Har läst flera recensioner där OPI nagellack toppat listan över bästa lack. Även syrran säger att de är jättebra eftersom de håller länge! Så lacken är utan tvekan bra, däremot begränsar jag mig inte endast till ett nagellacksmärke som min syster haha!


    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! :)
      oj, har de? Då fick jag veta något nytt! Jag testade o.p.i mest för att de var ett lite "kändare" märke, och då kanske de skulle vara bättre kvalité! Samma här, testar alla märken och om jag ser en snygg färg tar man liksom bara den. Spela roll på märket! :D

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...